Update: Lördagens match mot Lindesberg.

Men jaaaa va skönt det var att utklassa Lindesberg! De hade inte en chans, det var chanslösa mot oss =) Vi ägde, ja vi var så jävla bra. Bästa matchen hittills, ingen tvekan!!
Vi avgjorde många bollar, spelade taktiskt och höll uppe speeden under och mellan bollarna. Första set var relativt jämnt men det var inte de som var bra utan vi gjorde misstagen men vi kom in i matchen mer och mer och gav inte bort något. Varje set blev bara en förbättring och inte för att Lindersberg föll utan för att vi tog kliv uppåt.
Jag tycker att jag hade mer att ge under matchen, jag fick inte riktigt ut det, men spelade bra ändå. Höll bra nivå. Men det viktigaste var att vi spelade riktigt bra som lag. Vi tillsammans gjorde ett bra jobb, vi slet för varandra och gjorde det lätt för varandra att spela. Jag fick bra framspel som gjorde det lätt att lura Lindesbergs centerspelare och som gjorde det lätt att leverera bra pass till mina spikers. De gjorde ett jättebra jobb och snygga anfall - varierat och hårt! I like it =)
Servarna kan vi bli lite vassare på men denna match hade vi lagom press och missade inte sååå mkt serve.

Matchens lirare blev Miyuki med 13 poäng!

8 Miyuki Kuroiwa 131012Starting line-upStarting line-upStarting line-up
3 Sara Lindahl 9126Starting line-upStarting line-upStarting line-up
7 Freja Morén 9126Starting line-upStarting line-upStarting line-up
2 Caroline Nordén 8116Starting line-upStarting line-upStarting line-up
5 Carrie Beck 6024Starting line-upStarting line-upStarting line-up
9 Josephine Tegenfalk 1001Starting line-upStarting line-upStarting line-up
12 Evelina Hedman 0000
4 Yvonne Lindahl 0000Substitute
LRebecca Gustavsson 0000
13 Sofie Persson 0000




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min blogg.