vinterkräk

och mensvärk - vilken kombination!
Jag har spytt, svättats, darrat, spytt, knappt sovit, spytt och varit helt utmattad. INTE ROLIGT! Det enda positiva jag kan komma på är att jag fick se Make me a supermodel och Greys Anatomy som jag vanligtvis missar då jag tränar de tiderna =)
Men men, jag har nu återhämtat mig relativt. Har ingen energi eller näring i kroppen så jag försöker äta lite grann hela tiden för att fylla på igen. Vi har ju match på lördag!! VILL INTE MISSA! Så jag gör allt jag kan för att komma tillbaka så snabbt som möjligt.....



Kommentarer
Postat av: kakan

Jossan nu får du sluta spy & he dig hit, iaf på lördag ;)

2008-11-06 @ 15:01:29
Postat av: Linda

Uuusch stackare. Krya på dig.

2008-11-06 @ 16:38:20
URL: http://chaos.devote.se
Postat av: Sara

Kom igen Jossan, Kom igen!!!! (Hör du min hejjarramsa för att du ska få må bättre! :-) ) Krya på dej gumman!!!

2008-11-06 @ 18:51:37
Postat av: Fd. lagäldste

Jag stämmer in i Saras hejarramsa! Gissar att vi får se dig ikväll på träningen. :)

2008-11-07 @ 10:17:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min blogg.