Att alltid minnas


Jag älskar verkligen min lilla Nemonick, men hon har det bra uppe i himlen.. Där kan hon vila och äta massa gott.
Mormor tar hand om henne =)
Jag saknar henne så otroligt mycket och tänker på henne varje dag.
Och att kunna vända sorg till glädje är svårt. Jag vill inte vara ledsen över att Nemonick inte finns här med mig längre, jag vill kunna glädjas och le när jag tänker på henne, inte gråta.. jag tänkte länge på att skaffa en ny hund innan hon gick bort.. Jag har hört att annars kan det bli så att man med den nya hunden försöker fylla den plats ens tidigare hund hade... det blev aldrig så att jag skaffade en ny hund, men jag vill ha en. en sånhär =)

Inte lika cool som Nemonick men lika lurvig =)




Kommentarer
Postat av: Yvve

Häftigt namn Nemonick ;)

Såå söta. Visst är det en terrier på nedre?

2008-10-01 @ 23:13:13
URL: http://yvve.blogg.se/
Postat av: Jossan

Japp, det är en Yorkshire Terrier!

2008-10-01 @ 23:49:50
URL: http://jooosy.blogg.se/
Postat av: ingela

jag saknar mnemoniq och lilla malte som jag älskde så oerhört. I bland när jag kommer hem hör jag hundarna skälla. och så kommer jag in och dem mina hundar är INTE där. Men älskardem det gör jag. Morsan har dem ju nu. mamma

2008-10-07 @ 20:29:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min blogg.