Det är snart dags..

.. att ta sig till Bastuträsk för att med nattåget åka söderut.. rättare sagt till STOCKHOLM!! Vi ska nämligen till Sollentuna i helgen och spela Svenska Cupen. Det ska bli sjuuukt kul, inte bara för att jag ska (äntligen) få träffa mamma och vara relativt nära Vallentuna (home) men även för att Kerri och Miyuki ska ansluta till vårat lag! De är proffs och kommer från USA samt Japan, ni kan nog gissa vem av de som kommer från Japan =)
Cissi kommer jag även att träffa, massa kärlek, så jag kan ju inte vara annat än glad och spänd!

Ha en bra helg så återkommer jag när jag är hemma i Skellefteå igen!
Looove.





Kommentarer
Postat av: Linda

Lycka till babe!

2008-10-17 @ 17:15:01
URL: http://chaos.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min blogg.