Svenska cupen.

Fredag: Inte mer än att vi möttes på stationen i Bastuträsk för att bege oss ner till Stockholm med nattåget..

Lördag: Vi anlände vid sjutiden i Sthlm Central, tog pendeln till Sollentuna och gick till Scandic Star Hotel. Där mötte vi upp Kerri Beck och Miyuki Kuroiwa, våra nya stjärnskott =), och åt en god och stor frukost. En timmes teambuilding och lite genomgång för Kerri och Miyuki angående uppställningar och olika anfallsvägar.
Match 16.30 mot Lindesberg. De bjöd på bra motstånd och vi spelade otroligt bra men lyckades inte riktigt knipa åt i slutet på varje set. Så det blev en förlust med 3-1.. MEN, jag blev matchens lirare så jag är glad ändå =)

Söndag: Match om bronset. Vi övertygade från början och tog ledningen med 25-14 och 25-20. Därefter vände matchen och Göteborg tog två set. MEN vi knep åt det sista setet med 15-12 =) Och vann därmed bronset!
Jag är mycket nöjd över våran prestation denna helg, tänk att vi aldrig träffat Kerri och Miyuki innan, så det var ju en utmaning att spela med två spelare man aldrig träffat.. men det gick ju rätt bra ändå!
Nu ska vi bara tagga inför seriepremiären på lördag!! Det kommer bli sjuuukt bra =)

Här kommer några bilder tagna av http://sportfoto.olsin.se/ från helgen!

 
 




Kommentarer
Postat av: Cissi

det var loooove honey! jag trodde med att vi skulle mötas i finalen. ni komemr bli grymt vassa när ni spelat ihop ett tag! så kör hårt nu! :) massa kärlek!! <3

2008-10-22 @ 15:34:52
URL: http://cirre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min blogg.