Den är min!

Hehe jajamensan, jag har köpt pälsmössan!
Så här ser den ut, man kan ha den på tre olika sätt =)
Vad tycks? Den är ju så ful så den blir cool. Jag gillar den iaf!

         



Man blir ju helt crazy i den här mössan =D 
(har den på mig nu när jag skriver - den är vaaarm)

Jag kommer typ bli utkonkurerad med min mössa av tjejerna i laget.
Varför?
Jo för att de har typ skjutit en kanin och satt på huvet, så de har ju äkta päls som mössa medan min är fake.
Anywho (som Linda brukar skriva) så blir det nog bra ändå :)




Kommentarer
Postat av: carro

härligt jossan ;) Nu överlever du en vinter här uppe i norrland med din snygga & varma mössa=)

2008-09-18 @ 18:26:08
Postat av: Linda

Snyyygging ;).

2008-09-19 @ 10:20:17
URL: http://chaos.devote.se
Postat av: Lagäldste

Riktigt fin pälsmössa Jossan. Men nu är det ju inte kaniner vi har här uppe, utan vi skjuter HARAR. ;)

2008-09-29 @ 10:22:42
Postat av: LarryAIK

HAha gu va söt du blev i mössan, Josse!

Bra att du vill hålla dig varm så du int frys ihjäl här uppe i Norrland och Norsjö :P

2008-12-02 @ 23:36:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min blogg.