En liten lista.

1. Vilken mat äter du ofta?
Lax - LOVET IT!

2. När du är på kalas är du den där personen som sitter eller hjälper du till?
Jag hjälper nog till så mycket som möjligt.

3. Var sitter du helst och bloggar?
På "arbetsplatsen" som är på barbordet i vardagsrummet. Då kan man ha tvn på och kika lite samtidigt.

4. Köper du ofta Triss?
Nej, typ aldrig. Men jag vill göra det, annars kan man ju inte vinna något!

5. Vilken stad eller vilket land har varit ditt bästa semesterminne?
Kreta med familjen

6. Vilken TV-kanal tittar du mest på?
Kanal 5.

Klädbutik - Gina Tricot, det finns inte så mkt bättre här =) 

Inredningsbutik - Shape

Godis -
Choklad, choklad, choklaaaaaad!

Stad - Paris. Är så nyfiken på den staden!

Dryck - Vatten.

Musik - Väldigt blandat, men just nu är Joshua Radin min favvo.

TV-serie - So you think you can dance.

Träning - Volleyboll.

Bakverk - Kladdkaka.

Kaffe - Choklad-latte på Waynes.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min blogg.