Fixa och trixa

Jag har, som ni kanske förstår, tillbringat mycket tid framför spegeln.. men inte för att jag är fåfäng (?) utan för att jag inte riktigt har varit hundra på min hårfärg trots allt.. jag tycker att det skimra lite rött igenom i vissa ljus. Stuntals är jag supernöjd och sen så tycks jag se att det är lite rödaktigt... så jag gick tillbaka till Elin på Clive Russel. Hon trodde att jag skulle tycka att min hårfärg blev för "kall" men hon gav mig iaf en sån här fast i en annan ton... 



Den ska tydligen få bort det rödaktiga i hårbotten.. Har i detta nu så jag är spänd på resultatet...
10 minuter kvar till jag ska sköja ut det... =)





Hehe jag såg den här

 

på goldwells hemsida
"Det är ingen slump att många kändisar såsom Cameron Diaz och Carolina Gynning färgar sitt hår glänsande brunt. Att vara brunett är en trend som håller i sig och det är ingen nyhet att brunetter ställer extra höga krav på sitt hår".
Så sant så sant =)



Kommentarer
Postat av: Yvve

Det blev ju superfint i håret! :) Men vad är det i den där produkten? Är det typ som ett hårspray eller är det mer en hårtoning?



Jag måste ta tag i att bleka mitt hår snart för det ser förjävligt ut..men orkar aldrig ta tag i det :/ Synes

2008-09-25 @ 22:19:13
URL: http://yvve.blogg.se/
Postat av: Jossan

Det är en toning.. Den går ut efter ca 8 tvättar.. Så det är ju lite jobbigt att man måste lägga i mer sen.

Ses ikväll =)

2008-09-26 @ 11:26:41
URL: http://jooosy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min blogg.