Idag står det SÄLJA på schemat.

Vi, Norsjö volley, ska tillsammans med Västerbottningen dela ut en bilaga som ska handla om klubben. Den kommer nå ut till 20.000 prenumenanter; alla hushåll i Norsjö samt företag i Norsjö, Malå och Skellefteå.
Min uppgift är att försöka sälja annoner till den här bilagan. Det är lättare sagt än gjort när man aldrig hållt på med försäljning på detta vis. Men det är rätt kul att möta alla slags olika människor. Det är en lärorik erfarenhet i sig.
Jag har skrivit en liten lista på de företag jag ska besöka idag, hoppas de är intresserade!
Wish me luck!




Kommentarer
Postat av: carro

lycka till jossan =)

2008-09-18 @ 15:05:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min blogg.