jag tycker om hösten!

En relativt tidig dag i dag som började med att jag gick till bibblan och fixa ett lånekort. Sen lånade jag en cd-rom -> Trafikskolan! Jag vågar inte säga att "jag ska ta tag i det här nu, ta körkortet", då blir det bara en massa press.. Men jag ska börja plugga teorin lite så får jag känna efter om det blir en satsning.. Det är ju inte så jättesvårt att köra upp här i norrland.. det är bara jobbigt och kanske svårt att fixa teorin.. men men får se hur det går... =)

Imorgon måste jag även komma på nåt att laga som börjar på J. Vi ska ha lagmiddag på lördag med något slags knytkalas. Alla i laget fick en lapp där det antingen stod förrätt, huvudrätt eller efterrätt. Jag kan inte säga vad jag fick för vi ska hålla det hemligt för varann.. Men det svåra är ju att laga nåtot som börjar på ens namns första bokstav. Hur mycket gott finns det på J!? HJÄÄÄLP mig!
Vi har även ett klädtema på lagmiddan också... och det är en färg.. även där fick vi varsin lapp där det stod en färg på och som vi ska klä oss i. Kan inte avslöja vilken färg jag fick men det kommer ni få se sen. Kommer ju självklart ta med kameran!
På middan kommer det även bli buzz, badtunna, sång och dans! Ser fram emot kvällen med tjejorna =)

Idag träffade jag, Anders och Jim deras nyförvärv; målvakten Anton och hans tjej Johanna. Vi tog en kaffe på Wayne's och de verka hur trevliga som helst. Jag känner på mig att jag och Johanna kommer att få sitta i kopparhallen på deras hemmamatcher och frysa tillsammans ;)

Nej nu ska jag kolla tv och äta chocklad - I LOVE - och invänta mannen som är på isen.
Juste sen ska jag upp på vinden också och byta ut shortsen och ballerinaskorna med tjocktröjjor, jackor och vantar.



Kommentarer
Postat av: inspiration

Jordärtkockssoppa, någonting med jordgubbar, jätteräkor, jordnötssås.

2008-09-05 @ 12:45:22
Postat av: Cissi

du kan ju ta vad som helst o döpa om det till "Josephines special" ;) och JAAA; vi ses nästa helg ju! helt fucking lovely! vi hade träningsmatch mot elverket i onsdags, visserligen sög vi väl allihop men vi vann iaf! :D vi hade lagfest igår, middag med tjejerna o sen kom herrlaget o så var det party till tidiga morgonen! haha. och vad fint ni fått det! looooove you!

2008-09-06 @ 15:58:51
URL: http://cirre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min blogg.