Lagmiddag á la Norsjö =)


Det var en riktigt trevlig middag med tjejerna och det blev MYCKET mat =)
Alla fick, som jag nämde tidigare, en färg att klä sig i. Jag fick tex vit och sen var det silver, blå, gul, brun, lila etc... Det vart en hit när vi alla var på plats, tråkigt nog tog vi ingen lagbild...
Men iaf, det började med förrätter och sedan huvudrätter. Efter huvudrätterna som bestod var 5 st olika rätter så tog vi en liten vila-magen-så-man-får-plats-med-efterrätt-pause. Då passade vi på att lära känna varandra lite mer och lekte en lek där man säger två saker som är sanna och en som är falsk. Så ska resten ställa en massa frågor och försöka lista ut vilket påstående om en som är falskt. Det var svårt att luska fram det - kanske är vi bra på att ljuga (?)
När vi sedan var redo för mer mat igen så åt vi jättegoda efterrätter. Evelinas efterrätt var svårslagen. Hon hade bakat muffins (neutrala) och så hade hon ställt fram glasyr, chokladsås, karamellfärg etc. och så fick vi alla göra vår egen cupcake =D en liten tävling där vinnaren blev Freja. Visst är de lite lika..? ;) På 2a plats kom Isa med hennes skjutna älg i skogen. 3e plats delades av Petras girlie och Rebeckas.. ehh... ja jag vet inte riktigt vad det där var för något men det bjöd på ett gott skratt iaf :)
            
Slutspurten på kvällen blev spa-treatment med ansiktsmasker, fot- och handpeeling och sedan ett, tillslut, varmt bad i tunnan under klar stjärnhimmel! Magiskt!



Tack för en toppenkväll laget!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min blogg.