Det är så vackert.

Liten uppdatering från igår: Vi var hemma hos oss med några kompisar och spelade spel. Eller egentligen så bestämde vi oss för att bara vara några stycken och spela lite spel, bara ta det lugnt. Men det slutade med att det var 16 pers hos oss, lite öl för grabbarna och en spelomgång "Pratmakarna". Riktigt roligt spel och en rolig kväll förstås =)
Halv ett gick alla och då kunde vi gå och knyta oss.

Idag: Tog en liten sovmorgon och gasch vilket bra väder det har varit hela dagen! Lagom kallt, solen har skinit, löven har bytt färg och vissa har ramlat ner på marken. I love hösten! Det är så vackert.
Lunch hos Anders mormor. Hon bjöd på en jättegod fläskfilégryta med ris och sen självklart en massa fika!
Vi tog en cykeltur förbi två vänner som precis fått barn, så var in där och hälsade på den lilla bebben.

Nu väntar jag på att potatisen ska koka klart så ska jag äta den med gravadlax och avocado till :) Min favvorätt!
Sen ska jag och Anders bege oss till Johanna och Anton på födelsedagsfika. GRATTIS Johanna!!

Får se om det blir en bio ikväll eller om det blir lite bowling. Vi har inte riktigt bestämt oss än men nåt ska vi göra iaf. Tidig kväll hur som helst, Anders har seriepremiär imorgon och gissa vem som ska stå i högsta hugg och hejja!? [Joråsatt] Bara jag ba =)

So long..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min blogg.