091228

tidigt imorse landade jag och älsklingen på arlanda airport från julfirandet i skellefteå och fick hämtning av pappsen som sen droppa av oss på centralstation. vi låste in våra resväskor och tog en shoppingtur på stockholms gator. dessvärre blev det inga större inköp för min del men älsklingen hittade fina tröjor och ett par skor. jag var iofs ute efter ett par skor jag med men de jag ville ha hittade jag ingenstans så det blev inget av. men men... vid tretiden sa jag hej då till älsklingen (som tog tåget hem till Linde eftersom hockeyträning kallar i mellandagarna) och tog roslagsbanan som i sin tur tog mig till mamsen. här är jag nu och vi har ätit god middag och myser framför tvn.
imorgon ska vi ta en sväng till TC och där hoppas jag hitta större mer lyckade inköp från mellandagsrean än idag!
det blir dock en kort visit här i täby eftersom jag ska fira nyår med min bästa och våra vänner i Linde så vid en skaplig tid ska jag ta tåget hem till Linde.

peacelove, overandout




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min blogg.