Shopping i TC.

Det blev fina billiga inköp idag. Dock inga skor, men jag hittade ett par som jag ev ska köpa men måste suga på karamellen tills imorn (haha roliga i detta är att jag i skrivande stund faktiskt okstavligt talat suger på en karamell) jaja vidare.. lite underkläder, krims krams som nagellack m.m och så lite träningskläder.
Vi mötte upp bror också, så fick han välja ut lite kläder på rean som blev julklappar från mig. Jag tänkte att det var smartast så, att han fick välja nu i rean ist för att jag skulle ha köpt tidigare själv och sen skickat det. Nej, det här var mer uppskattat!

Köttfärssås och spaghetti står på matsedeln och sen blir det Andra avenyn!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min blogg.