Äntligen hemma..

... efter en lång tågresa är vi nu äntligen hemma. Och ännu skönare är de två vinster vi tar med hem i bagaget! 6 poäng satt fint! Vi tog tre raka set mot ett pressat RIG Falköping igår. Vi spelade absolut inte på topp och siffrorna var jämna men med en högre lägstanivå än RIG så kunde vi ta tre viktiga poäng. Vi byte runt lite grann så alla fick spela. Evelina fick tillexempel börja matchen på högerposition och det gjorde hon med bravur, Petra gjorde elitseriedebut och det vet vi ju hur nervöst det kan vara, men hon gjorde ett bra jobb. Sophie blev även inbytt i baklinjen mot Freja och servade. Även detta gjordes bra :)


NrNorsjöPoängServeBlockAnfall123
8 Miyuki Kuroiwa 190118Starting line-upStarting line-upStarting line-up
5 Carrie Beck 9027Starting line-upStarting line-upStarting line-up
12 Evelina Hedman 5023Starting line-upStarting line-upStarting line-up
7 Freja Morén 3102Starting line-upStarting line-upStarting line-up
9 Josephine Tegenfalk 3003Starting line-upStarting line-upStarting line-up
4 Yvonne Lindahl 2002Starting line-upStarting line-upStarting line-up
1 Petra Andersson 0000SubstituteSubstitute
LRebecca Gustavsson 0000
2 Caroline Nordén 0000
13 Sofie Persson 0000Substitute
3 Sara Lindahl 0000SubstituteSubstitute


Det blir ingen ledig dag för mig.. jag ska om en timme ta mig till jobbet för att jobba 12-18.. Men sen ikväll då är det mysbyxor och soffan som gäller.
Ha en bra dag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min blogg.