Dålig update.

Jag har inte varit så bra på att skriva på bloggen men det ska ändras, ska försöka hinna slänga in ett inlägg lite titt som tätt, men det har varit ganska mkt jobb och träning nu på sistone.. Vi börjar ju närma oss slutspelet. Och matchen i lördags vill jag inte ens komentera... =P

Den här dagen började iaf väldigt tidigt. Jag fick gå upp halv sju för att vara hos sjukgymnasten på REKO kvart över. Jag har ju lite ont i mina benhinnor.. Men han kunde inte hjälpa mig så mycket, helt ovärt att gå dit egentligen.. han tyckte jag skulle få en idrottsläkare utlåtande.. blablabla.. jag fatta typ inte vad han prata om men jag fick en kontakt jag ska höra av mig till och se vad han säger..
Annars har det varit en häktiskt dag på jobbet. Utbildning, information, system som krashar, många kunder som ringer.. ja ni kan ju tänka er vilken kaosartad stund det var där ett tag.

Nu ska jag skrapa en trisslott och sedan bege mig, än en gång, till Norsjö för träning och uppladdning inför helgens två bortamatcher mot Gislaved och Falköping.
Pussåkram.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min blogg.