Happy alla hjärtans dag.

Godmorgon. Gårdagens fredagen den trettonde tog man sig igenom utan skador och otur. Jag tror inte riktigt på den där dagen, men gör man det så är det klart det händer massa konstiga "oturliga" saker... Aja, idag är det iaf... match =) haha ni trodde säkert jag skulle skriva alla hjärtans dag(!?). Örebro, regerande svenska mästarna 07/08, kommer och gästar våran hall! Sist vi spela var vi såååå nära på att vinna. Det är alltid lika kul att spela mot ett bra lag =) Det blir oftast så himla bra volleyboll då, snygga räddningar, rent spel och hårda spikes ;)

Ikväll blir det middag hos svärföräldrarna och melodifestivalen på tv. Stjärnorna är ju här i stan och uppträder i Skelleftekraft Arena, vi hade möjlighet att se melodifestivalen live men väljer hellre att sitta med Anders föräldrar och mysa i deras soffa.

Nu ska jag åka till Norsjö för en timmas träning och sedan MATCH!! Jag är taggad :)
Peace,





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min blogg.