Impuls.

Idag tvärgick (norrländska:P) jag in på Gina Tricot och impulsköpte en söt liten klänning.
Den är fräck, fin och frän! Och det fanns bara en kvar i 36 (menas det att det var meningen att jag skulle köpa den eller betyder det att jag absolut inte kommer vara ensam om att ha den i sommar?) :P Hur som helst så gillar jag den.
Men undra vad jag ska ha på mig ikväll.. Jag och några från jobbet ska på "afterwork"middag ikväll. Ska bli trevligt. Vi har blivit som ett litet gäng :) Och nu ska jag sluta skriva om jag ska bli klar till halv sju...
Later.






Kommentarer
Postat av: Olov

Grattis till nomineringen till årets genombrott!! Inte illa det inte!

2009-02-26 @ 22:01:07
Postat av: Cissi

åååååh, jag saknar dig så mkt skrutt! det är så himla skönt att träffa dig dom få gångerna jag får.. nästan så jag vill ha er i kvarten bara för att få träffa dig. du är så mkt vännen <3

2009-03-01 @ 12:20:24
URL: http://cirre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min blogg.