"Jag har aldrig sett så mkt snö i hela mitt liv."

Det kan låta stockholmskt, men satan i gatan vad mycket snö det är här! Snart börjar vintervåren här i norrland och det förbereds men en helvetes massa snö. Ni anar inte, det är meterhögar med snö överallt =O
Idag är det iallafall match.... mot Elverket på hemmaplan =)  Ska riktigt kul, jag är tokladdad, nästan för laddad. Jag måste coola ner mig lite.. Men det ska bli kul att träffa tjejerna igen och visa de MIN arena, min hall och mitt lag med våran enormt stora och härliga publik. Norran skrev en artikel om mig i tidningen också inför mötet mot gamla klubben. Här är länken: http://www.norran.se/sport/norsjovolley

Om fem min ska vi ta oss till Norsjö för en morgonträning och förhoppningsvis en vinst också!
Önska mig lycka till! =)





Kommentarer
Postat av: Christoffer

Vad vacker du är :)

2009-02-07 @ 12:09:56
Postat av: Olov

Önskade aldrig lycka till, men fy fan va grattis i alla fall!! Magiskt!!!!!!!

2009-02-07 @ 15:49:16
Postat av: Kurtan

Kommer tre decimeter till i natt och i morron. It ain't over until the fat lady sings the blues

2009-02-07 @ 22:57:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min blogg.