Januari 2009

Hej och hå! Vet ni vad? Jag har blivit månadens säljare på mitt nya jobb =) Wooohoo!
Jag fick diplom (stolt), två trisslotter och två biobiljetter och en bok om kladdkakor (så passande)

Jag blev lite chockad när jag reda på det.. hade inte trott att jag skulle bli det har ju inte jobbat på Xzakt så länge....

Månaders säljare för januari 2009 tilldelas Josephine Tegenfalk, med följande motivering:

"Säljsiffror är som vi alla vet ganska likt en berg- och dalbana, med höga toppar och i bland små dalar. Josephine började på uppdraget för fyra veckor sedan och har sedan dess stått stabilt på högsta toppen med sina 160 st sälj. Denna månads säljare bevisar ett starkt säljfokus och en vilja som är få förunnad.

Bra jobbat, Josephine!"


Jag är glad =) och nu ska jag skynda mig till tärning..
Later.





Kommentarer
Postat av: Cissi

jag saknar dig skrutt! hur mår du? snart kommer vi iaf upp, då vill jag ha kramar!

2009-02-06 @ 22:01:39
URL: http://cirre.blogg.se/
Postat av: Lars

GRATTIS!! :D

2009-02-06 @ 23:42:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min blogg.