Lång bortamatchhelg.

Nu är det inte långt kvar tills vi tar tåget från Bastuträsk söderut till Skövde. Vi besöker Gislaved imorgon och Falköping på söndag. Vi ska bjuda de på riktigt bra motstånd och de ska inte få ta någon poäng från oss :)

Kommer sakna baby någon enormt bara. Det är så typiskt, jag åker i kväll och är borta till måndag morgon.. inte långt innan jag hinner hem på måndag så åker han på borta match och är (om de vinner) borta till tisdag. Han kommer hem sent på tisdag och då blir det bara pusspuss på morgonen, jobb, hem, pussppuss och sen har jag sen träning och blir borta hela kvällen.. kommer hem typ halv tolv... så vi kommer inte ses på en hel vecka(!) Det är ju ett riktigt 'roligt' liv man har :P Men men, det är ju så när det är säsong och slutspel närmar sig... Sen har vi ju hela sommaren tillsammans - en utlandsresa är snart spikad! Woohoo!

Nu hungrar jag nästan ihjäl så jag måste äta något. Ska handla lite mat som jag kan ha med på tåget också.. det lär ju inte finnas så mkt annat att göra än prata och äta, men det ska inte vara några problem hehe.
"Då får jag önska en trevlig helg" som vi säger på Xzakt.
Ciao.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min blogg.