På hotellet i Skövde.

Jaaaarå, vi vann! :) 2-1 till oss! De två första seten spelade vi lite ranglit men kände in hallen och motståndet lite grann.. Sen de två sista set körde vi bara över. Vi fick koll på bitarna och körde ett snabbt och hårt tempo. 25-16 och 25-14 blev det i de två sista.. Som sagt så började matchen lite ranglit och värsta av allt var att någon i Gislaved servade mig rakt i huvet, jag fick bollen över ögat (och jag stod inte ens på plan när jag blev träffad) och det sved så ända in i norden. Någon i deras lag kan tydligen inte serva, för jag tror inte att det var med flit.. men hallå, om du som servade på mig läser det här.. du kan väl iaf vara lite sportslig och om inte före så efter matchen säga att det inte var meningen eller kolla hur det gick (!?) Men men, det tog några bollar innan jag fick upp tempot igen och sen gick det bra. Tog 4 poäng den här matchen så jag är nöjd! Och alla mina spelare gjorde ett superjobb. Muiyuki som vanligt med sina spikes men Kerri och Freja var i tid alla gånger och Becka slet upp många bollar i försvar. Carro och Yvonne böt av varandra bara och båda körde på bra hela matchen.. Sophie gjorde även ett kanon inhopp, bytta med Freja i serve och går ner och sätter ett ess. Starkt jobbat!

Snart börjar melodifestivalen och jag ska ta mig upp till rummet som jag delar med Yvonne denna helg och leva loss på schlager och lösgodis =)

Imorn bär det av till Falköping...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min blogg.