Att sova hjälper.

Känner mig lite bättre idag.. Tack sömn!
Jag och Anders tog en liten sväng på stan idag och lunchade med Leffe och Lina på Kitchen. Det var mkt folk där dock, men trevligt!
Sen gick vi runt i lite olika affärer inne på CK och när vi var på Cubus så gick jag till ett ställ med massa rea-kläder. Och där hängde en jättesnygg jacka(!) En beige trenchcoat. Och gissa hur mkt den kostade!? eller rättare sagt hur lite - sjukt billig... bara en hundring =) den hade tidigare kostat 500 så det var ju värsta kapet jag hittade idag. Nu vill jag bara ha vår så jag kan börja använda alla mina nyinköpta ting!!
Kvällen har varit en riktig mys och svullo kväll. Först hockey med pizza och cocacola hemma hos Tobbe och sen film med godis och chips. Snart får det vara slut på gottigris-perioden. Hälso-Jossan ska snart komma i form igen =P

Imorgon är det träning och sen lunch med laget. Senare på eftermiddagen ska jag till studion med fotografen Åke och ta lite bilder..

Dags att sova nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min blogg.