det är de små sakerna som gör skillnad.




Ja, jag trivs. Väldigt mycket faktiskt. Men jag kan inte hjälpa att känna saknad ibland. Det är de små löjliga detaljerna som kallades trygghet och vardag.
• Lilla Valentina.
• 610 och Roslagsbanan - kollektivtrafiken är ju så uppskattad efter några månader i norrland utan körkort!
• Shoppingmöjligheterna ;)
• Att känna igen sig, veta vart allt ligger och bara kunna gå från punkt a till b utan att tänka - på automatik.
• Tellushallen.
• Mina vänner.
• Att gå ut på gatan och känna igen människorna.
• Ringa mamma och fråga om vi ska ta en tripp till Täby C.
• Springa till pappa på fem min för att äta middag när man inte orkar laga nåt själv.

• Bara det gamla vanliga.....










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min blogg.