ett helt annat landskap

Kul dag på jobbet idag. Jag och Petra fick värsta skrattanfallet mitt i varsitt samtal med kunder.. haha inte bra, men satan vad kul det var. Vet inte varför vi börja apskratta men det är ju oftast då det är som roligt också, bara skratta och inte behöva ha något att skratta åt. Och så blir det bara roligare för man skrattar åt ingenting och man skrattar för den andre skrattar men vet inte varför man börja. Men hur som haver, det var kul =)
Efter jobbet skullde det bjudas på fika men min nyfunna vän (sen i somras) Johanna har hunnit åka. Hon och hennes pojkvän flyttade tvärt till södra Sverige för att bla plugga. Men hon skulle ge mig en update och vi skulle ta fikan om några veckor när hon kommer upp igen =)
Så jag fick ändra mina kvällsplaner lite. Anders och hans pappa gick på hockey, Skellefteå-AIK nördar ;) Jag tog en kort liten shoppingrunda på stan. Hittade riktiga fynd på MQ. Ett vitt linne, basic, mkt simpelt för halva priset så det kostade bara 64 kr. Sen hittade jag en jättefin, lite annorlunda blus/skjorta som kostade 349 ord pris och den var nedsatt till 149 kr. När jag skulle dra på mig den i provhytten såg jag att den var lite sprucken i sömmen, nej det var inte jag som tog sönder den. Var så innan =P. Men iallafall, så tänkte jag att det där är ju lätt fixat. Lite nål och tråd så är den hel igen och det syns inte att man sytt i den eftersom det var under armen typ.. Så jag fick lite mer rabatt och kunde köpa den för bara 100 kr. Vilket kap!! =)

Jag sitter nu i mysbyxor, äter gifflar med mjölk och Lars Winnerbäck dånar ur högtalarna. Det är mys det ♥

Avslutningsvis tänkte jag lägga upp en bild på mig från en studentskiva á la Disco 07 som jag hittade på pixbox.se


I miss the old times.
But I look forward
to see what tomorrow brings.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min blogg.