Full rulle.

Det nya året har startat i rasande fart - jobba,träna, jobba, träna!
Trivs jättebra på nya jobbet, Xzakt. Dagarna går fort och sen bär det av till Norsjö som vanligt på kvällarna. Hade match i helgen mot Lindesberg men vill inte skriva mer än så. ( ni kan nog gissa hur det gick)

Anders och jag tokshoppa igår på Solbacken. Det var 70 %rea på Shape, en mycket bra inredningsbutik, så vi köpte bl.a krukor, mattor å kökslampa. Vi har fått det jättefint hemma nu, riktigt bra! =)

Ett par nya skor har jag köpt också, ballerina dock så jag måste vänta till våren tittar fram innan de åker på - men I like them alot. Mina nya favvo =) 





Kommentarer
Postat av: Linda

thaank you gullet ;). As-snygga skor! Vart köpte du dom?

2009-01-12 @ 21:13:32
URL: http://chaos.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min blogg.