Jul och nyår.

Julafton var riktigt mysig. Jag var kvar i norrland och firade med Anders familj. Vi hade en riktigt kall, snörik och mysig julafton. Många paket, glögg, julgröt, kärlek och sällskapsspel blev det <3
   



På nyårsafton började vi dagen med hockeymatch, där mitt lag vann - såklart! ;)
Sen var vi hos Madde och Pärtan på "parmiddag". Gabban å Edberg, Nisse å Petra, Anton å Jennie och så jag å Anders =) Madde serverade en trerättersmiddag som var otroligt god! 5 stjärnor får den. En västerbottenspaj till förrätt och huvudrätten var pepparstek med sötpotatisgratäng. Efterrätten vet jag inte hur det stavas men det uttalas panakotta ;) och den var supergod - jordgubbar och choklad över =) MUMS!

(Fler bilder på facebook för den som vill se)


Med lekar, raketer och champange inledde vi det nya året!

Gott Nytt År!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min blogg.