mitt 2008

Jag tänker inte ge mig på en lång recension, utan jag låter bilder och några meningar förklara hur mitt 2008 varit =)

Hmm, vart ska jag börja.. Det har hänt så otroligt mycket men jag tar bara ut några godbitar från året som har gått.

I början av året så vann jag ett SM-silver med Elverket, förlorade finalen på bortaplan i Örebro. Och det är förens nu i efterhand jag verkligen kan glädja mig åt ett silver, istället för att gråta över ett förlorat guld. Man få se det som att vi vann ett silver.



Sommar =)
 
Gotland.

Midsommar.
 
Stadsfesten.
  


Sen när sommaren tog slut så packade jag väskorna och begav mig till Norrland, närmare bestämt Skellefteå, för att inleda den nya säsongen i elitlaget Norsjö.


Jag blev sambo med min älskling Anders, och fick ett förstahandskontrakt på en jättefin lägenhet i centrala Ske-å. Vi drabbades av en vattenskada, men i slutändad så var det bara positivt - våran hall har blivit superfin nu (vi gjorde om lite)!

Det har varit ett bra år som bjöd på många goda skratt, händelser och 2008 har varit ett stort kliv för mig. Att flytta 80 mil från familj och vänner har inte alltid varir en dans på rosor, men det har dock varit mycket lärorikt.
Jag hoppas, och tror, att 2009 kommer vara minst lika bra. Jag ser framemot året och vet att jag kommer ha the time of my life! Jag har så mycket framför mig som jag vill göra och kommer att åstadkomma, volleybollmässigt och i privatlivet. Du är så välkommen så 2009 =)











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min blogg.