jag lever för skratten, precis som du.

Anders är på bortamatch och jag har hela dagen för mig själv =)
Träffade Petra för en fika på Wayne's, snacka en massa skit och njöt av en chokladlatte!
Sen tog vi en runda på stan och jag hitta ett par SKITSNYGGA skor på Pixie's som jag bara SKA ha. Men de hade stängt idag så jag får gå dit imorgon efter jobbet.. de var inte så dyra heller så det var ju perfekt. Ska testa de imorrn då och sitter de bra blir de mina =) självklart lägger jag upp en bild om det blir så.
Två gulliga trosor hittade jag på rea på Cubus oxå, 10 kr st, så det var ju som hittat!










Kommentarer
Postat av: "mormor"

lika snygg som vanligt kramar från oss.Förresten vad jobbar du med.kramigen

2009-01-28 @ 15:36:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min blogg.