18.25 Zlatans entré på Camp Nou.

Sambon tjatar hela tiden om hur jäkla KUNG Zlatan är, men jag fattar inte grejjen. Visst han är bra men inte så jävla bra att han ska få sig tid på tv där han entrar nån jäkla fotbollsplan för ett klubb-byte. Why?
Jag tycker han är divig, alldeles för divig. Andra säger att han får det för att han är Zlatan. Men bara för man heter Zlatan och är bra på att sparka boll så får man inte nån ensamrätt på att vara divig och dessutom oödmjuk. 
Det är inte så att jag ogillar honom men jag har bara inte kunnat fatta tycke om han. Jag är nog den enda på jorden som tycker såhär.. Men då får det vara så.

Tänk att man kan lägga runt 750 miljoneren fotbollsspelare. Jag tycker det är absurt, alldeles för stora summor det handlar om. Jag vet inte, men hallå.. svält? fattiga barn? forskning? medicin?....
Är det värt det?

Nej, nu ska han inte få mer space här...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min blogg.