Give me time.

Asså nu vill jag bara att säsongen ska börja. Vi har så sjukt mycket att fixa inför flytten, och när vi väl flyttat har vi sjukt mycket att göra där. Vi har ju fått en lägenhet i Lindesberg men vi har inte sett hur den ser ut (spännande!?), ingen aning vilka färger det är på väggarna bara att den är renoverad 2007 och så har vi en planlösning. Så det ska bli kul att se hur den ser ut invändigt. Och om det är katastrof så ska vi måla om och fixa när vi kommer ner första augusti... Det är mycket nu :)
Å innan vi packar, städar och flyttar så ska vi till Gotland en vecka, Stockholm ett par dagar, turnering i Glommersträsk, svärmor 50 år, och nu är vi mitt uppe i festival veckan. Som sagt, det är mycket nu :) Men jag gillare'

Sen ska man ju hinna träna på hårt också så man är fith for fight när säsongen börjar... juste!!







Kommentarer
Postat av: Linda

Ditt snygga helsike! Du ger mig dåligt samvete för att jag inte tränat på TRE veckor typ haha!



Lycka till med allt ni ska hinna ;)

2009-07-02 @ 10:08:42
URL: http://chaos.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min blogg.