Gotland - Söndag.

Sista dagen. Den spenderade vi hos farmors bror O och hans underbara A-M.
A-M är min förebild och idol. Hon är helt amazing! Jag önskar att alla kunde få träffa henne och få en glimt av den energi, positivitet och mentala förmåga hon har. Helt otroligt. Och jag är sååå glad att jag har A-M nära mig. Det var hon som lärde mig, eller fick mig att inse att det faktiskt finns en mening med allt!
Hon gav mig en bok; Rensa i röran, som jag snart redan läst ut. Den rekomenderar jag till alla som har svårt för att slänga saker, rensa o så. Jag har alltid haft lite svårt att slänga saker, t.ex ett par örhängen som jag fått i present för massa år sedan men aldrig använt för de passar inte min "smak". Men jag håller fast vid minnet och har därför svårt att rensa och kasta bort sånt.. Men efter att bara kommit halvvägs i den här boken så förstår jag mer. Det handlar om energi, den mentala och känslomässiga biten.. Ja, mycket mer än vad man egentligen kan tro. Det är så svårt att förklara men jag kommer skriva mer om den här boken senare. Nu, tillbaka.. vart var jag.. Jo juste vi var hemma hos O och A-M och fikade, samtalde och bara hade hur mysigt och trevligt som helst. De är helt underbara människor och inspirerar mig något så otroligt varje gång jag är och hälsar på!

Här kommer några bilder vid havet:






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min blogg.