It's alot.

Jag tvingade ut mig på en morgonjogg idag och det var ta med fasen inte lätt. Usch så tugnt det kändes. Jag kämpade mig igenom och tillslut blev det 4km.
Jag ska göra ett nytt försök ikväll, annars blir det en timmas powerwalk!

Ikväll ska jag också hinna med att handla på BUS på Åhléns, det är inte lätt att hålla brännan eftersom det inte varit sol på typ en vecka.. och jag vill helst inte lägga mig i ett solarium och åldras i förtid! så jag fejkar med BUS ist, funkar skitbra.

Juste, måste ju packa det sista inför resan också.. vi ska till Gotland imorn :) 7 går planet och sen har vi en heldag i Sthlm. Då ska jag passa på att träffa familjen och på måndag när våker hem från Gotland ska vi shoppa i Sthlm hela dagen innan vi tar planet hem på kvällen.. Lovely!!

Jag slänger in ett till inlägg ikväll!
See you.



Kommentarer
Postat av: Petra

Tjingtjong! Jag har världens roligaste grej att berätta för dig! jag höll på att skratta ihjäl mig när jag hörde! Ring när du har tid över! Kram :)

2009-07-10 @ 22:07:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min blogg.