Kläm in lite träning.

Mitt uppe i flytten och allt som hör till har jag klämt in lite träning också.
Det har inte varit så bra som tidigare men att städa, packa och lyfta kartonger det är fasen jobbigt och träning i sig.
Iaf så var jag på gymmet innan lunch idag och körde överkropp. Det blev mycket armar, axlar, bröst och triceps. Sen några "volleybollövningar".
Till lunch blev det sen lite pasta och kyckling och massa sallad + en loka. Lite bubbel är gott :)

Ikväll kl sju så var jag iväg på ett spinningpass också. Det var ett jobbigt pass med korta intervaller men med högt tempo och jag var nära att få mjölksyra :P
Var inte så sugen på massa mat eftersom kl hann bli åtta, så jag åt några nötter och fyllde på med massa vatten. Det är sanslöst så mycket man svettas under ett spinningpass och så mycket vätska man förlorar. Så det är viktigt att fylla på igen, annars blir man så trött och hänging nästa dag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min blogg.