Lillördag.

Godmorgon, gott folk. Inte bättre väder idag, men det regnar inte iaf så det är ju skönt.
Jag och sambon tog oss till gymmet vid tio imorse och körde genom kroppen lite lätt.
Jag körde 3 övningar ben, biceps, triceps, latsdrag, bröst, axlar, mage och rygg. Inget tugnt, bara lagom sådär för att få igång kroppen igen.
Stadsfesten i följd av semester på Gotland och sen en dunderförkylning på det har hållt mig borta från allt som träning heter. Men nu känner jag mig 99 % frisk, bara lite hosta. Så jag kör på med träningen igen, säsongen börjar ju snart!

Det blev en 2 km löpning igår kväll också. Eller löpning å löpning, mer jogging... Men iaf!

Nu väntar pannkakor hemma hos sambons farmor. Gott med lunch.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min blogg.