Måndag.

Såklart ska det börja spöregna när jag är halvvägs på min timmes promenad. Men det var ganska skönt och uppfriskande iofs. Tråkigt bara att det är början på juli och ingen sol. Svensk sommar var det va!?

Idag är schemat fullspäckat med diverse små ärenden.
Nu ska jag tex ner på stan och köpa kuvert och frimärken till mina SEKO papper som jag ska posta.

Jag måste bara få in en liten hyllning till min underbara pojkvän också! Han är helt oslagbar.
Jag vaknar vid nio och då hör jag hur han står i köket och diskar :) Tvättmaskin är på centrufigering och första svängen med tvätt har han redan hängt upp på tvättlinan. Haha han är ju bara för gullig.
Och när jag kom hem efter min powerwalk så står han och lagar lunch åt oss. Vilken man jag har :)
Love you darling <3



Kommentarer
Postat av: Linda

Tror dom e rätt så lika våra karlar :). Jag kan å bli överraskad med sånt lite då&då :)

2009-07-06 @ 14:05:34
URL: http://chaos.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min blogg.