Moving.

Oj, oj här var jag dålig på att uppdatera. Det har inte hänt så mycket roligt de senaste dagarna. Det har bara handlat om packa och flyttstäda. Vi hade besiktning idag och det gick smärtfritt. Imorgon blir det att hämta släpet och fylla det med alla våra grejjer, sen åker vi på lördag morgon. Så kul det kommer att bli!
Igår "flyttade" vi temporärt in hos svärföräldrarna, de bor i stugan och vi sover i deras villa. Hur bra som helst. Det är ju lite svårt att bo och sova i lägenheten nu när alla grejjer är nerpackade och sängarna står på sniskan. Men det här är hur bra som helst.
Ååååh jag vill bara åka NU! Ska bli så spännande och roligt, en utmaning vi ska ta oss ann tillsammans! Vi kommer lära oss mer om varandra och växa starkare i vår relation. Ja jag vet, det kanske låter lite klychigt, men det är ju så - inte sant!?



Kommentarer
Postat av: Linda

Det är så sant så sant. Vilken resa! Och vi mååååste komma o hälsa på. Som sagt, är ju inte så långt från boga :)

2009-07-31 @ 11:06:04
URL: http://chaos.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min blogg.