Sminkkursen.

Make Up kursen avklarad. Jag fick många bra tips och köpte en hel del (visar imorrn). Först så fick jag mina ögonbryn noppade och ansiktet tvättat på djupet. Tjejen som sminkade mig var jätteduktig, hon sa dock att hon inte var utbildad, utan självlärd. Först blev jag lite skeptisk och sådär kärringaktig: "Jaha vadå, då ska inte du sminka mig. Jag vill ha en riktigt makeup artist". Men schii på mig det visades sig att hon var jätteduktig, och hade smink som sitt största intresse.

Det är ju alltid svårt när andra sminkar än, man är så van vid det man själv gör. Och jag måste medge att när jag kom hem så ändrade jag lite. Jag tyckte hon sminkade ögonen lite för mycket för min smak. Men som sagt så var hon jätteduktig.


Såhär såg det ut innan jag tog bort lite på ögonen.


Och såhär blev slutresultatet!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min blogg.