Spinning är bra.

Inte mycket blogg idag, vi har haft fullt upp.
Kan ju börja med att säga att gårdagens middag var king! Mycket god mat med mycket bra sällskap. Vi satt och pratade fram till halv elva :)

• Imorse sprang jag 5 km och det kändes huvsat bra. Hade bra tempo genom hela rundan.
• Sen blev det lunch, gårdagens pannkakor i micron. Funka bra!
• Lämna lite möbler och sånt som vi inte ska ha med i flytten, hos sambons föräldrar. 
• Spela beachvolley med några kompisar (mitt lag vann alla set ;) hehe
• Till middag blev det en kycklingsallad och den var djävlusk god.
• Kvart i sju fick jag nåt ryck och drog till gymmet och körde spinning en timma.
• Nu är jag äntligen hemma och kan ta det lugnt. Ska kasta mig in i duschen och sen göra en fruktsallad till kvällsmål.

Fullt upp idag som sagt, men I like it!
Imorrn blir det lite bättre inlägg...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min blogg.