Svenskt sommarväder var det ja.

Äntligen börjar man vara på bättringsvägen. Jag vill vara frisk! Nu! så jag kan börja träna igen.. jag vill ut och springa, köra pass och styrketräning på 360... Men den här gången ska jag vänta tills jag är helt frisk och inte göra som alla andra gånger - träna ändå. För då sitter förkylningen i många fler veckor.. Det är bara att ha tålamod.

Idag har det iaf inte gjort så mycket annat än regna och åska så inte mycket aktivitet idag. Dock tog jag och sambon en sväng till jysk, shape och jacks för några små inköp. Ut med det gamla och in med nytt.
Det är verkligen nyttigt och roligt att flytta. Man kastar mycket skräp och byter ut mycket med nytt och fräscht!
Vi spanade in en soffa på Shape som, om vi har tur och den finns kvar imorrn, går på rea! Jag vet några som kommer hänga på låset imorn ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min blogg.