Morgonträning.

Gårdagens söndag var en ren vilodag. Det var lugna puckar hela dagen med massa gott att äta. Jag har hållt en strikt diet hela veckan men igår fick jag unna mig lite! Det blev middag hos svärföräldrarna i deras stuga och sen en spelkväll med Retro, popcorn och godis. Riktigt mysigt var det.

Imorse kl 10 tog jag mig ut i det äntligen fina vädret, det har inte gjort annat än regna de senaste dagarna. Det blev en runda på 5 km och idag kändes det riktigt bra. Jag sprang i högt tempo och körde intervaller sista biten mellan lycktstolparna på parkbron, ca 200 meter kanske.







Kommentarer
Postat av: Cissi

jävla unge! jag får ju sämst dåligt samvete... em tur att du tränar för mig med! ;)

2009-07-29 @ 20:23:33
URL: http://cirre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min blogg.