Hello Sweden.

Då har man landat i super(kalla)norrland. Man möts av blåst och tunga moln, ingen höjdare direkt men det gör inget för vi har haft en så sjukt skön och underbar vecka i Turkland.

Det har varit massa sol, bad, pingis, yatzy, rutchkana, mat, shopping och åter shopping!
Vi var iväg på en båttur en dag, som tog typ 7 h och efter 2 h var jag seasick. Inte bra. Så jag höll jäkligt låg profil men försökte ändå njuta av bad i havet och sightseeng.

Sa jag att vi shoppa föresten!? Det vara inte Spara utan mer Slösa. Eller kankse inte slösa i den bemärkningen, mer spendera! Jag köpte en Burberryväska med matchande plånbok, en gucci-sminkväska, pikétröjor, EdHardy tshirt och boxertrosor, adidasbyxor m.m m.m Riktigt kul att gå på marknaderna och pruta och shoppa! Älsklingen var ju en riktig höjdare på det där också, måste ligga nåt i blodet från pappa JP ;) 

Här är några bilder:
   

fler finns på fejjan ;)


 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min blogg.