Måndag = nytt försök till bättre träning och kost.

Imorse avdankades ett spinningpass och ett core pass ^^ Kändes bra att få svättas och rensa kroppen på lite slagg och andra otrevligheter. Helgen var ju fylld med diverse onyttigheter (som vanligt?) 
Det var första gången jag körde spinning. Jag trodde inte det skulle vara så kul men det var faktiskt det, kanske för att det var helt nytt för mig men jag kommer defenitivt köra ett till pass.
Resterande dag har följts av goda nyttiga anda. Nyttig lunch: bacon, ägg, sallad och nyttig middag: potatis, lax, avocado och romsås. Okej, romsåsen kankse inte är supernyttig men men =P

Nu är det bara att jobba fram till 22. Det enda positiva är ob-tillägget!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min blogg.