Bra möte men tråkig förlust.

Mötet mot Sollentuna i lördags gick inte riktigt som jag hade tänkt. Iaf inte de tre sista seten.. Första set gick ju bra (25-14), då gjorde vi ett riktigt bra jobb men Sollentuna höjde sig inför andra set och vi tappade helt kontrollen över vårt eget spel. Vi gör misstag som vi inte brukar göra och tappar inställningen lite grann.
Jag är dock nöjd över min egen insats och mitt spel som passare. Jag hade några individuella mål under matchen som jag lyckades genomföra :) Efter matchen blev jag intervjuad av SVT också.. Hoppas de (inte) visar klippet i tv :P

NrNorsjöPoängServeBlockAnfall1234
8 Miyuki Kuroiwa 200020Starting line-upStarting line-upStarting line-upStarting line-up
5 Carrie Beck 111010Starting line-upStarting line-upStarting line-upStarting line-up
3 Sara Lindahl 7115Starting line-upStarting line-upStarting line-upStarting line-up
4 Yvonne Lindahl 6105Starting line-upStarting line-upStarting line-upStarting line-up
9 Josephine Tegenfalk 5311Starting line-upStarting line-upStarting line-upStarting line-up
7 Freja Morén 5005Starting line-upStarting line-upStarting line-upStarting line-up
LCaroline Nordén 0000
12 Evelina Hedman 0000
1 Petra Andersson 0000
10 Rebecca Gustavsson 0000
13 Sofie Persson 0000



Det bästa med matchen var att jag fick träffa min underbara vän Cissi! Alltid lika kul att träffas, de få gånger vi gör det. Cissi är en sån där riktig vän. Ni vet, som man inte behöver prata med varje dag för att inte tappa kontakten. Hon är en vän man vet alltid finns där och man kan lita på. Hon är en vän jag kan prata om allt mellan himmel och jord med. Våran vänskap är värd så otroligt mycket.. och som man brukar säga "gammal vänskap rostar aldrig" ♥

På kvällen var jag med Kerri och vi hade en riktigt kul och minnesfull kväll. Thanks honey :)








Kommentarer
Postat av: Cisi

LOVE! <3

2009-03-02 @ 21:05:28
URL: http://cirre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min blogg.