Förgyllande bussresa.

En häktiskt dag på jobbet och snabba ryck till bussen för att åka till Norsjö och träna. Och en rolig sak hände när jag skulle hoppa på bussen.. Först letade jag efter rätt buss och då hör jag busschauffören i ena bussen ropa och säga: Här ska du åka! Förvånad tittar jag in i bussen och ser busschaffisen vinka och le: Du ska till Norsjö, den här bussen är det! Hahah helt i chock över att han visste att jag skulle till Norsjö hoppar jag på bussen och blir ännu mer chockad då busschaffisen säger: Josephine Tegenfalk!? -Aaa, säger jag lite tveksam över hur han visste vad jag heter. -Känner du inte igen mig?? -Hehe, nej tyvärr...
Det visade sig att han varit speaker på en av våra matcher och han var jättetrevlig och bjöd på bussresan ända fram till Norsjö =)
Ännu en rolig sak som hände på bussen var när vi kom fram till Boliden, som är halvvägs till Norsjö typ, så skulle han släppa av en passagerare (tror de kände varann litegrann) och han körde in i villaområdet och släppte av henne precis utanför dörren =) Det kallar jag service!
En trevlig och rolig man den där chauffören. Fler såna till kollektivtrafiken tack!




Kommentarer
Postat av: Linda

Nej va roligt haha. Din lilla kändis ;).

Ja det ska bli SÅ skönt att va här i ett par dagar. Sen bär det av till sundsvall igen, och förmodligen stannar vi där men inget klart än :).

Och hörru! Dom har satt skelleftefestivalen och gatufesten i sundsvall på SAMMA HELG! KATASTROF! Jag vill ju självklart va i skellet på festivalen, men alla våra kompisar kommer ju till gatufesten hahaha. VAD GÖRA? Vilket snille kom lixom på den idén att sätta 2 festivaler i Norrland samtidigt. Den persen är värd en applåd! apploderar

2009-03-12 @ 22:33:15
URL: http://chaos.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min blogg.