fredag den trettonde?

igår var det typ fredagen den trettonde för mig.. satan vilken dålig dag jag har haft. dagen började sämst. trodde jag började halv nio men det var ju fel. när jag loggade in på datorn på jobbet så kom en liten ruta upp: du är 28 min sen. Ange orsak! hehe ingen höjdare direkt. och sen resten av dagen så fick jag bara muppsamtal. endast hjärncellsbefriade människor som gapa och skrek och vägra lyssna.. alla de samtal fick jag.. jag var typ när att bryta ihop.. usch! Men de sista fem minuterna på dagens pass så lyckades jag med dagens första och enda sälj.. men men.. träningen gick ju inte så jäkla bra på kvällen heller.. byxorna gick det hål i när jag slängde mig under inbollningen.. jaa och resten kan ni ju räkna ut själva.. ingen höjdardag direkt. MEN jag har ju typ världens underbaraste pojkvän. Han hade köpt choklad, gjort i ordning middag till mig när jag kom hem och köpt frukt och glass.. så vi åt gott och mös till en film..
Det var great! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min blogg.