Here I come.

Idag har det inte hänt mycket alls. Har varit en oerhört seg men stämmningsfull dag på Xzakt Kundrelation AB idag =)
Några höll låg profil efter helgens alla bravader och några, som jag, skrattade mest åt det!
Ikväll blir det dock väldigt lugnt. Ska ta mig in i duschen snart och sen på en liten myspromenad med älsklingen.
Har fortfarande träningsuppehåll och pause från volleybollen efter slutspelets sista match förra veckan så jag tänker inte anstränga mig nå mycket.. Ska njuta av ledigheten och passa på att äta lite gott =) MEN SEN!! Ja då jäklar ska vi börja deffa till beachsäsongen. Massa protein och nyttigt, rätt fett så musklerna syns mer =P



Kommentarer
Postat av: Linda

tummen upp. Kom hit och ta tag i mig oxå ffs!

Annars vägrar jag ligga brevid dig på beachen i sommar haha

2009-03-31 @ 13:52:40
URL: http://chaos.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min blogg.