LångLitenLista.

Lovar du att vara ärlig? Jajamensan.
Du heter: Josephine
Smeknamn: Jossan, Josse, Josie.
Beroende av: Choklad och närhet.
Vad tror folk om dig? Oftast lite fördomsfullt. Men jag är jättesnäll när folk lär känna mig :)
Vad får du oftast komplimanger för? Min inställning och min rumpa
Vad säger du för att imponera på någon? Jag känner inget behov av att imponera på folk.
Hur imponerar man på dig? Man är ärlig, öppensinnad, positiv, humoristisk...!
Brukar du skratta för dig själv? Ohja!
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "God morgon! :) Hur tar du dig till jobbet idag? Kram"
Vart bor du? Numera Skellefteå, tidigare Stockholm.
Trivs du där: Absolut, mer än vad jag hade förväntat mig :)
Äger du några converse: Nix.
Sprit, cider, vin eller öl: Vin eller cider.
Brukar du bli för full: Nej, det brukar jag inte. Jag vet när det är stopp.
Vad har du för mobil operatör: 3. Men det fungerar inte så jättebra här uppe i norrlands skogar.
Är du allergisk i mot något: Nej.
Nästa mål i ditt liv: En utomlandsresa.
Hur svarar du i mobilen: "Aah, det är Jossan" eller om det är ett nummer jag inte känner igen "Hej det är Josephine".
Vem ringde du senast? Älsklingen.
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Jag kommer och hämtar dig kl fem....
Antal timmar sömn inatt: åtta
Sov du ensam: Nej, hade sambon bredvid mig :)
Brukar du komma i tid: Japp, jag är hellre tidig och får vänta än för sen.
När mår du bra: När allt i livet är i balans.
När blev du fotad senast: Igår på matchen av en tidningsreporter.
Hur känner du dig nu: Lite ont i huvet och trött..
Vanligaste färg på dina kläder: Jag har svårt att använda färgstarka klädesplagg så det är mest basicfärger som svart, marinblå, vitt, grått, och ljusa toner som rosa och beige.
Vad tycker du om fötter: Jag hade lite svårt för fötter förut men det har blivit bättre.
Vad saknar du: Sol och värme.
Hade du en bra kväll igår: Nej inte direkt. Förlorade en avgörande kvartsfinal. Så nu är säsongen över.
Favoritdryck på morgonen: Brämhults Hallon och Apelsin juice.
Rakar du benen: Nej, aldrig. Har typ inget hår på benen så jag behöver inte det.
När brukar du oftast gå och lägga dig: Ca 22.30-23-00 men jag vill lägga mig tidigare.
Är du blyg? Nej, det kan jag inte påstå.
Sysslar du med någon idrott: Självklart, Volleyboll =)
Vill du hellre ha mail än brev: Ja, hellre mail.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Eftersom jag ska vara ärlig så.. Nej det gör jag inte.
Har du spytt offentligt: Inte vad jag minns ;)
Är du nöjd med ditt liv: Väldigt.
Är du bortskämd: Inte alls.
Vad gör du i morgon: Imorgon är det jobb till fem sen ska jag till Norsjö och träffa laget för en summering av säsongen.
Vad är det värsta du vet? Förlora.
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Inte så mycket...
Vad längtar du till? Jag längtar tills den dag jag och älsklingen ska skaffa hund.
Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja
En speciell dag du minns: Det finns fler än en
Hur gammal är du: 20
Är det okej att gråta: Självklart. Att gråta är ett tecken på att man är modig och trygg i sig själv.
Laddar du ner musik och film från Internet: (visslar och väljer att inte se den frågan)
Bär du glasögon eller linser: Nepp!
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Verkligen inte
Solar du ofta: Nej, jag använder brun utan sol. Men till vårkanten har jag några solariebesök inbokade.
Är du bra på att laga mat: Nej, det är jag verkligen inte. Älsklingen står för den biten.
Gillar du att dansa: Jag älsklar att dansa!!
Är du flygrädd: Lite grann ibland.
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten. Jag brukar sällan dricka nånting annat än vatten.
Tror du på ett liv efter döden: Jag tror på änglavakt.
Vilken ögonfärg har du: Brun
Röker du: Absolut inte! Usch!
Senaste låt du hörde: Det kommer jag inte ihåg
Vad gör du på helgerna: Under säsongstid är det matcher som gäller!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min blogg.