Nu är det över.

Det gick inte riktigt som jag hade tänkt mig igår på matchen. Det kändes jättebra för mig, jag hade stabila lugna pass och slet i försvaret. Vi alla kämpade men det var någonting som fattades.. Kanske var det rutin.. eller nånting annat.. svårt att säga egentligen. Nu känner jag mig bara besviken och tom. Säsongen är över. Det har gått så sjukt fort i Norsjö och mkt har hänt. Roligt och mindre roligt! Det kommer ta mig hela dagen om jag ska summera allt. Det största som har hänt är nog ändå årets genombrott! Så sjukt lycklig är jag över det =)
Imorgon ska vi träffas alla i laget och prata om säsongen...



Ha en bra dag allihoppa! =)
Later.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min blogg.