shopping. hockey. tåg

skillnaden från gårdagen och idag är som svart och vitt. tog mig en rejäl sovmorgon och åt en stor mumsig  frukost. jag och babe tog en tripp på stan och shit pommes vilket shoppinghumör jag var på. glad i hatten och en huvsad peng så blev det några inköp. ville göra fler inköp men det får vänta.. kan inte köpa allt på en gång :) det blev ett ljuskakigrönt linne och ett rödvitrandigt linne från gina tricot..

nu sitter vi hos tobbe  och kollar kvartsfinalen saik - lhc..  öl, pizza och trevligt sällskap.
imorgon är det sista grundseriematchen för oss i katrineholm och ikväll tar vi det inte-så-lika-omtyckta-tåget från bastuträsk.. ännu en natt på ett skakigt och oskönt tåg. katrineholm kommer få en hård match imorgon och de har mycket press på sig, de måste vinna för att säkra en andraplats i tabellen och kunna välja lindesberg så de slipper välja oss eller elverket.. ska bli kul att spela mot de och det är en perfekt match att gå in i kvartsfinalen med..

ha det så bra gott folk! :)
peace.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min blogg.